söndag 16 juni 2013

oh my god

Okej, det här kan ju verka lite knasigt, med tanke på inlägget från igår.
Men.
Jag kom just hem från en dejt och oh my god.
Som jag har längtat efter detta.
Först dela en flaska rött på en picknickfilt. Sen gå in, äta mat, dricka mer vin. Gå vidare för en öl och hångla besinningslöst. Ovanför midjan och knappt det. Kyssas. Kyssas och kyssas och en man som säger "jag kan inte sluta pussa dig" med italiensk brytning dessutom.
Sen frågade han om han fick följa mig hem. Alltså inte följa med hem, följa mig hem. As in åka hem igen, efter att ha sagt hejdå hemmavid. No strings attached.
Det fick han. Och så kysstes vi lite till.
Vi ska på Grönan på midsommardagen. Om vi kan hålla oss så länge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj.. här händer det saker.. frågan är nu om det är samma man som i fredags eller en ny?.. hihi*
Men sååååå bra... gillar det där att han följde med hem, till dörren.. En gentleman.. *gillas*

Anonym sa...

Haha! Här händer det saker! :) HÄRLIGT! Läste förra inlägget, men kommenterade inte. Men gött låter det här ang båda.
KRAM

Antoinette sa...

Inte samma som i fredags.. ;)
Men verkligen, en gentleman! Han fick inte följa mig till dörren dock, det räckte med tunnelbanestationen...

Kattis sa...

Nice! Heja! :)