torsdag 22 september 2011

gick nån på den lätta?

Alla som trodde att han skulle sova på madrassen räcker upp en hand...
Nä, tänkte väl det.
Klart som korvspad att han sov i sängen. Eller sov..
Och det kanske inte är det smartaste att göra just nu.Eller så är det det smartaste. Jag har bestämt mig för att gå på känsla och just nu funkar det. Känns det annorlunda sen får jag ta det då. Som sagt. Jag orkar för en gångs skull inte hålla på och analysera och undra. Jag tror inte jag behöver. Jag tror jag vet vad det här är och just nu räcker det.
Idag är jag så sjukt trött. Är man van att sova ensam så blir det lite märkligt när det plötsligt ligger två i 120-sängen. Jag slumrade mest och drömde att det var trångt och saker överallt. Ändå kan jag inte riktigt vila nu på dan.
Ska ge mig ut på en springtur snart och så får det bli yoga ikväll, så jag tröttar ut mig fullständigt.
Jag vet inte riktigt när han kommer hit, han jobbar ju. 18 sa han, vill jag minnas. Men det spelar ingen roll, jag ska ju på yogan, så..
Kanske får bli en liten vilostund ändå. En liten powernap innan löpningen. Så jag inte svimmar.

7 kommentarer:

Aurora sa...

haha nä jag trodde nog inte att han skulle sova på golvet ;)

Anonym sa...

Nä det var ju dumt att ens tänka det ;)

Klokt att skippa analysen för det ställer till det. Men var försiktig bara :)

Tears and Pearls sa...

Hmm... näää inte en chans att jag trodde på att han skulle sova on the floor ;) Fast det kändes inte rätt att skriva det i går hehehe.... men ha det så kul! ;) You need it!

Åsa sa...

Vad var det jag sa.... :)

Kira sa...

Ta för dig bara :)

Pettiwoman sa...

Så mysigt med lite sällskap. Precis vad du behöver :o)

Kram

Anonym sa...

Håller med Kira, ta för dig! Och njut! :)

Kram!