torsdag 27 maj 2010

Not so smart...

Jag är ju inte så jävla smart alla gånger.

Jag lämnar ett jobb som håller på att ta knäcken på mig. Tänker att jag ska ta ett jobb som jag inte behöver lägga ner massor av energi på, för att orka med min aktiva fritid. Så vad gör jag? Jo, jag tar ett jobb som handlar om att starta upp en verksamhet från grunden!
Not so smart. Hade man ju kunnat räkna ut med räva att det skulle bli tufft.
Fast, så här tufft, det trodde jag inte.
Och efter kvällens möte, då jag inser att det kommer att se i princip likadant ut till hösten, då vete faan.
Det där med att ge det ett halvår till låter inte lika lockande längre.

5 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

:( usch inte bra att känna sådär. kram

Antoinette sa...

Nej, inte bra alls... :( Tråkigt, för jag trodde (hoppades) verkligen att det skulle bli bra.

Anonym sa...

Trist! Låter som att du borde söka dig vidare och inte avvakta det där halvåret... Även om det är trist att ge upp så är det nödvändigt ibland. =o/

Antoinette sa...

Jo. Jag vet. :(
Men jag har så svårt att ge upp! är en sån där envis jäkel som måste slå huvudet i väggen 20 gånger innan jag fattar...

Amy Glaad sa...

Man ger inte upp bara för att man går vidare. Så det så.
Sök lite jobb och se vad som händer. du kan ju alltid tacka nej om du ångrar dig ;)
Du är bääääst!