onsdag 19 maj 2010

Fortfarande trött, men i alla fall nyttig

Helt sjukt, men jag är fortfarande vansinnigt trött.
Den envisa förkylningen gör väl sitt till den med.
I alla fall har jag börjat det nya livet nu. Viktprofilen inrapporterad till VK, nu är det nyttig mat och träning som gäller. För magens skull, inte bara för omfånget utan även för insidan. Stackars lilla magen är ju helt knäckt av alla piller jag stoppat i mig senaste tiden. Nu är det pillerstopp! Ja, förutom de där jag måste äta då.
Hittills känns det iaf ok. -5 kilo till midsommar, till att börja med. Funderar på att följa Marias exempel och ta en vit sommar, jag vet att min reskassa skulle uppskatta det, men... Det är ju så jäkla gott med ett glas rosé på balkongen en ljummen sommarkväll.. Vi får se. Nån partysommar lär det inte bli i alla fall, snarare en komma igen-sommar.

2 kommentarer:

Amy Glaad sa...

Heja! Jag har oxå kommit igång! Måste tänka, att så många veckor av mitt liv handlar det ju inte om! Men det där med vit sommar...nej, jag drar nog heller ner lite extra på maten och unnar mig ett glas rosé el två ibland :)

Antoinette sa...

Bra där! Nu jäklar, vännen, nu kör vi! Snygga i jeans och linne, det är vi om ett tag! :)