söndag 9 maj 2010

Är inte sämre än att jag också gör den där listan.

Låt oss se, tio saker ni inte vet om mig...

1. När jag var liten ville jag bli bibliotekarie, för då fick man läsa alla nya böcker först, trodde jag. Har alltid varit en bokmal. Bibliotekarie eller "sjungerska".
2. Jag har sjungit på stora scen på Arvikafestivalen framför 4000 skrikande människor.
3. Under en (mycket) kort period av mitt liv var jag "den andra kvinnan".
4. Jag kysste inte en kille på riktigt (med tunga) förrän jag var 17. Sen blev jag av med oskulden en vecka senare. Ibland går det undan..
5. Jag vill lyfta mina bröst.
6. Jag sover i princip alltid i framstupa sidoläge.
7. Jag har sjungit för Gert Fylking i Rix Morgonzoo (och för x antal hundratusen som lyssnade..)
8. Jag skäms för mina hälar, för jag kan inte låta bli att riva bort torrt skinn från dem.
9. Jag har förlorat en av mina bästa vänner pga sex.
10. Jag har tre födelsemärken, som ett Orions bälte, på ena skinkan.

Fan vad svårt det var. Ibland kommer jag inte ihåg vad jag skrivit om eller ej. Kände ni igen nåt?

6 kommentarer:

Maria sa...

Jag har också Orions bälte, fast på armen! Och jag ville också bli bibliotekarie, ända tills jag praoade som det och insåg hur outhärdligt långtråkigt det var....

Antoinette sa...

Hahaha, jag kom aldrig så långt... :)

Anonym sa...

Det där med andra kvinnan känner jag vagt igen men det andra var nytt. Vad hände på nr 9?

Kattis sa...

Lustigt, jag har OCKSÅ velat bli bibliotekarie. :)

Anna sa...

Va, nu undrar jag lite över nummer 9 här?

Antoinette sa...

Sorry, kommer inte skriva om det på länge. Lite för jobbigt, lite för nära...