lördag 20 mars 2010

Summering

Det är tidig lördag eftermiddag.
Jag njuter av en kopp kaffe, samtidigt som jag spanar in vad som hänt sen sist på Fejjan och bloggarna. Tvätten torkar nere i tvättstugan, jag sov till 12 idag och funderar på att ta en promenad till ett av de små centrumen här i närheten.

Veckan har varit intensiv, men rolig.
Giget blev lika lyckat som förra året. Fantastiskt kul hade vi, lät bra gjorde det också. Framförallt bjöd vi på show. Vi är bra på det. Kanske skulle ha en helt egen nån dag? Den dag vi bestämmer oss för att ha det så kommer det inte att vara särskilt svårt att få till det.
Något av det allra roligaste är att eventansvarig på hotellet, där evenemanget gick av stapeln, blev så impad av oss att de vill ha med oss på en lista med artister som de rekommenderar till sina eventkunder. Gratis reklam av bästa slag!
Sen stannade vi kvar och dansade till klockan 12. Dagen efter var det inte ens svårt att komma upp, trots ca 5 timmars sömn. Jag gick på adrenalin, helt enkelt.

Eftersom jag slutade tidigt hade jag tänkt sova en stund på eftermiddagen, men jag fastnade framför datorn tills det var dags för AW med A.
Supermysigt som vanligt! Vin, prat, mys.. Vi var på ett nytt ställe, ett sånt där som jag nånstans trott var lite för hippt för mig. Men det var det inte, det var väldigt trevligt.
Klantig som jag kan vara åkte jag ifrån mitt visakort, så stackars A fick stå för fiolerna. Så typiskt, när man faktiskt har pengar..

Nej, om man skulle ta en kaffe till innan det är dags för tvättstugan igen..

Inga kommentarer: