söndag 28 mars 2010

Det vidrigaste vidriga

Det här är lite vidrigt.
Jag har fått löss!!!
Är nästan helt säker. Det har kliat som fan i hårbotten ett tag, men jag tänkte att jag kanske blivit känslig för mitt vax eller nåt. Jag har kammat håret, men inte sett något. Idag såg jag dock en liten insekt som satt på min tröja. Avlång, genomskinlig, med 3 benpar.
Googlade genast och har ni sett på fan. Nog är det allra troligast en lus.

UUUÄÄÄÄCK!!!!!

Jag som skulle träna idag. Nu blir det istället expressfart till närmaste apotek och sen avlusning och storstädning!!!

4 kommentarer:

Maria sa...

Åh nej!!! Nu får ni nog avlusa på jobbet också, kul...

Anonym sa...

OMG!!! Vad äckligt!!! Stackars dig!

Anna sa...

Usch vad hemskt! Nu kliar det på mig med när jag läste detta.

Antoinette sa...

Det är skitvidrigt!!!
Jag lär ju ha fått det från jobbet, har liksom inte såna kontaktytor med andra... :S