söndag 28 mars 2010

I kill you!!!

Jag tror de är döda nu. Eller utkammade. Nyss, när jag kom hem, kammade jag igenom håret med luskam igen och det trillade inte ner en enda. Så antingen är de döda och borta, eller så klamrar de sig fast som aldrig förr...
Nu är det bara att göra om hela skiten om en vecka, för att eventuella nykläckingar ska dö de med.

Jag tänker faktiskt stanna hemma från jobbet imorrn och skylla på lusjävlarna. Nog för att de antagligen är döda, men jag vill sanera här hemma. Hann inte riktigt det idag, eftersom jag var tvungen att åka och handla, göra the killer-kur och sen åka och repa.

Ett rep som för övrigt gick riktigt bra. Vi är på banan!
Känns jävligt skönt, för jag har varit enormt stressad...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jag tror ingen protesterar om du säger att du fått löss, de kommer bli nojiga ändå! ;o)

Antoinette sa...

Haha, jag tror du har rätt! :)