måndag 8 mars 2010

Back in business

Måndag em och mamma har åkt.
Mysigt har det varit. Fast jag måste erkänna. Jag blir mer och mer bekväm. Ensamtid är sjukt viktigt för mig. Hur ska jag nånsin kunna ha ett förhållande igen? Bo med nån?
Fast så tänkte jag ju innan mitt förra förhållande också.

Idag har vi pyst på jobbet. Inte myspyst, utan pyst av oss.
Det var bra, nu känns det lite bättre igen. Skönt att få rensa luften.
De tycker tydligen att jag är väldigt rak och frispråkig, efter en sak jag sa förra veckan. Jag tror faktiskt inte de menade det negativt heller. Eller, jag frågade om det var det och de sa nej. Spännande. Så har jag aldrig sett mig själv, även om jag faktiskt velat vara sådan.

Nehej, ut på middag. Ingen rast, ingen ro. Imorgon väntar helvetesdagen; kollega ledig, vikarie sjuk, jag måste jobba över och sen repar jag hela kvällen. Wohoo!

Inga kommentarer: