tisdag 2 mars 2010

Hopp om bättre tider

Försöker lägga in min frukost på VK's sida, men shit vad seg den är. I-landsbekymmer. Helt klart.

Annars då? Jo, förkylningen är bättre. Kanske vila i mer än dagarna två faktiskt hjälper? Igår drack jag massor också. Vatten, alltså. Även om whisky brukar rekommenderas. jag har börjat få minnesluckor av whisky, dock. Ja, inte när jag dricker en liten bara så där, men om jag kombinerar det med annan alkohol. En sån kväll, med massor av alkohol och sen whisky på det, är anledningen till att jag och en av mina bästa vänner inte pratar med varann idag. Tråkigt, men sant.

Jag ska försöka komma iväg och posta grejerna, som jag sålt på tradera, idag. Måste köpa emballage bara, för jag har inget. Blir nog inte så mycket vinst på de där affärerna, men men, man lär sig..

Vill åka till IKEA. Inte nu när jag är sjuk, men kanske skulle se till att få låna bil på fredag em? Alternativt be pappa hämta mig på IKEA efter att jag shoppat? Nu när jag har pengar... Igår satt jag och kollade vad jag ville ha. Porslin (jag slängde i stort sätt allt när jag flyttade), hylla till badrummet, gardiner.. Lite smått och gott.

Mer kaffe nu.

Och just det! Jag ser solen...

Inga kommentarer: