fredag 5 mars 2010

Lite småpackad!

Jag är lite full.
Och jag som skulle tvätta ikväll. Blev inget av med det. Blev aw med fina A istället. A har precis läst "Alla får ligga" och var full av inspiration. Hon flörtade vilt med bartendern och lämnade en lapp med telefonnummer. Modigt! Det värsta är att jag lovat göra nåt liknande nästa gång vi går ut, typ nästnästa helg...

Fyra glas rödvin och jag är waisted. Måste erkänna, det blev en liten påse chips på väg hem. Och nu ska jag fixa lite pasta. Men, jag tror det ryms inom dagens kalorier, otroligt nog!

Förresten är jag arg på surtanterna igen och då måste jag dricka vin. Så är det.

10 kommentarer:

Maria sa...

Låter gött!

Antoinette sa...

Mycket gött!

Anonym sa...

Göööött

Antoinette sa...

japp! :D

Anonym sa...

Jag läste halva Alla får ligga men sen kändes det änna flåshurtigt. Nu läser jag Hemligheten istället, mkt mer psykologiskt...

Antoinette sa...

Det är ju egentligen inga nyheter, men kan vara bra att bli påmind om. :) Jag ser den mer som ett uppslagsverk.
Hemligheten, är det den där när man ska tänka på det man vill ha så får man det, typ?

Anonym sa...

Det finns alltid ett bra skäl för att dricka vin. Grundregel i livet ;)

Antoinette sa...

Du har så rätt! Det är ju till exempel alltid nån som fyller år nånstans? Värt att skåla för.. :)

Varför vara perfekt.. sa...

Har tänkt att läsa alla får ligga (eller köpa ) men det har inte blivit av. Hemligheten har jag, men när jag kommer till mer en halva boken orkar jag inte mer....

Antoinette sa...

Jag blir inspirerad av den, helt klart. Tror den finns på bokrean, så passa på!