lördag 27 mars 2010

Lyckat!

Nyss hemkommen från jättetrevlig födelsedagsmiddag på fransk restaurang. Fisksoppa, chokladfondant, rödvin och dessertvin. Inklusive trevligt sällskap, la familia. Inte alls ett dumt sätt att spendera födelsedagskvällen på. Funderar på om man är vuxen då man tycker att ca 500 kr per skalle är hyfsat pris för ovanstående?

Nu är jag jättetrött.

Först antog jag att det var åldern som tog ut sin rätt, men sedan kom jag ihåg att jag ju faktiskt gick upp halvåtta imorse. Då är det ju inte skitkonstigt att man är trött, efter 7 timmars rep dessutom.

Så det blir ett glas vin och sedan sängen. Imorrn är det rep igen. Hejdå mitt sociala liv, vi ses efter den 14:e maj...

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad roligt att du haft det bra. Det räcker ju faktiskt att man har de man tycker om runt sig, man måste inte göra världens grej av födelsedagen. Så var det när jag fyllde med, bara de jag tycker om och lite mysigt fika. Jag var så nöjd med det! Skickar en till grattis-kram nu!

Antoinette sa...

Tack vännen!
Visst är det det som betyder nåt! Tycker inte att 36 är nåt att dunderfira, så detta var perfekt.
Kram till dig med!