tisdag 30 mars 2010

En fjärdedel över...

Tänkte att det var dags för en liten summering av det första kvartalet.

Jobb: Från askan in i elden..? Nej, inte riktigt. Men visst har det varit tufft. Det roliga är att jag märker hur bra jag är på mitt jobb.
Kärlek: Ja, jag har ju haft sex en gång i alla fall. Annars har jobbet sugit energi, så jag har inte orkat vara så aktiv som jag hade velat. Lite mer än förut har det blivit och nu är det ju snart vår!
Hälsa: Magsjuka, förkylning, löss... Men den där känslan av allmänt dåligt mående är borta. Vikten har det väl inte gått så bra med, jag är kvar där jag startade. Men nu, med nytt gymkort och bara några månader kvar till tävling.. Inte ens det, veckor... Tänk att jag alltid behöver lite eld i baken?
Socialt: Jomen lite mer har det blivit. Och mer kan det och ska det bli. Men jag lyssnar på mig själv också. Försöker lära mig när jag behöver vila och när jag bara är lat... Sången tar mycket tid också, men det är ju samtidigt socialt, så.

Och bättre ska det bli. Allt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh herregud!? Har en fjärdedel av året redan gått?! OMG. Ja det går ju inte till historien som nåt enastående kvartal direkt...

Anna sa...

Jag kände som dig Smurfan, har det redan gått ett kvartal? Hjälp.

Pari sa...

Usch, läste precis ikapp mig om dina löss. Hur lyckades du med det?
Hoppas de små kräken är döda och jag beundrar dig för att du INTE FICK PANIK, det hade nämligen jag garanterat fått!

Pöss

Antoinette sa...

Måste ändå säga att jag är mer nöjd med 2010 än 2009!
Pari, jag fick typ panik! Gissa om jag var glad att jag klippt av mig håret.. Tack för grattishälsningen, förresten! Hälsa sambon! ;)