onsdag 17 februari 2010

Mötet inställt

Det blev inget möte idag.
Min kollega är fortfarande sjuk. Hon har varit sjuk hälften av tiden som vi jobbat ihop.
Istället blir det möte på måndag och då kommer även egoisterna att vara med. Men det kanske är lika bra. Vi får ta det på en gång liksom.

Vi börjar ruttna på detta dock, min andra (friska) kollega och jag. Vi jobbar ihjäl oss och vi får inte ens en klapp på ryggen.
Japp, jag är grinig. Inte blir jag gladare av att vara tokförkyld och ha fruktansvärt ont i ryggen. Jag är faktiskt rädd att jag inte kommer kunna fortsätta på mitt jobb på grund av ryggen. Det är kanske dags att kolla upp den på riktigt nu och se om det är ett diskbråck eller ej.

8 kommentarer:

Varför vara perfekt.. sa...

Skickar en KRAM!

Antoinette sa...

Tack!!!

Anonym sa...

Tycker absolut att du ska kolla upp ryggen! Hoppas att det är något annat som är lättare att göra något åt än just diskbråck.

Kram

Antoinette sa...

Japp, ska kolla på fredag förmodligen. Hoppas också att det bara är en överansträngning el nåt.
Kram!

Anna sa...

Jag känner igen mig lite i din situation, just det med missnöjet och en kropp som gör ont. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt med din rygg och att det blir ett bra möte på måndag. Kram!

Antoinette sa...

Det känns så trist att behöva vara missnöjd så här tidigt.. :(
Tack!
Kram till dig med!

Kattis sa...

Tråkigt att det känns ruttet redan, så här i början. Hoppas att det ordnar sig och blir bättre. Kram

Antoinette sa...

Det hoppas jag med! Vi får se efter måndag...
Kram!