tisdag 16 februari 2010

Lägesrapport

Jag är inte riktigt lika arg längre. Inte så där galet förbannad, som jag var i fredags. Men jag är fortfarande arg, förvånad och tycker det är märkligt hur man kan jobba med människor så länge och bli såna... Fullblodsegoister. De roffar åt sig, de här människorna. På flera sätt.

Annars är jag trött och har ont i ryggen. Så kul är jag. Tjock är jag också, för jag har ingen motivation att äta nyttigt och träna. Jag vill träna och jag vill gå ner i vikt, men jag orkar inte stå emot några frestelser.

Det är rätt segt just nu...

8 kommentarer:

Maria sa...

Man orkar inte alltid; ok det är ok! Jag känner mig inte heller på topp, inte kul.

Maria sa...

och det är ok skulle det stå...

Antoinette sa...

Nej, jag såg det :(
En öl på fredag kanske kan få det att kännas bättre?

Maria sa...

jag tror inte jag hinner. :(

Antoinette sa...

Bajs! Då tar vi det en annan gång. Hör av dig om du hinner.
Kram!

Anonym sa...

Hrm... Sötnos. Lyssna nu.

Daglig påminnelse:
Jag är tillräcklig.
Jag räcker till.
Jag duger.
Jag är allt jag är och allt jag borde vara.
Jag är bra.
Jag är jag och jag är bra.

Dessutom är jag snygg!

Puss

Anna sa...

Kollar bara in för att jag är nyfiken hur det gick på mötet idag?

Antoinette sa...

F&K: tack för påminnelsen.. :)
Anna: se nyaste inlägget!
Kramar