fredag 5 februari 2010

Äntligen fredag!

Äntligen fredag!
Som jag har längtat
Veckorna går både fort och långsamt just nu. Fast kanske mest fort ändå.
Och nu är det fredag.
Jag sitter här, nypiffad, med ett glas vin. I ugnen står en laxbit med pesto och parmesan, på spisen kokar broccoli och i kylen står en chokladmousse med halloncrisp.

Ikväll står det bara mysa i soffan på schemat. Imorgon; sovmorgon. Framförallt sovmorgon. men sen ska jag faktiskt ut och svänga mina lurviga också. Ut och dansa, vad roligt det ska bli!

11 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Vad snäll du är mot dig själv!
Önskar jag också kan njuta snart av att vara själv...


massa kramar!

Antoinette sa...

Jag tycker ju om att vara själv, kanske lite för mycket. Man blir lat.. För jag vill ju ha nån, också..
Massa kramar tillbaks!

Kattis sa...

Låter som att du har det väldigt bra ikväll. :)

Antoinette sa...

Japp! :)

Anonym sa...

Mysigt!!!

Här sitter vi i våra soffor o sippar vin... haha...

Antoinette sa...

Ja, men vi är inga gråa möss! :D
Skål!

Kattis sa...

skååål! :)

Antoinette sa...

Skål!! :D

Anonym sa...

Åh, skulle mer än gärna vara din gäst denna kväll - supermysigt! Lovar att jag skulle komma nypiffad ;)!

Ha en underbar sovmorgon raring! Puss

Anonym sa...

gjorde du en sån middag till dig själv??
vad DUKTIG du e... haha*

Antoinette sa...

F&K: Du är välkommen! :) 13 timmars sömn.. Behövligt...
Ia: Japp! Duktig.. nja.. livsnjutare! :)