måndag 2 juni 2014

jag tar mitt ansvar!

Men okej. Jag kanske inte hade världens mest intressanta helg. Kanske var den till och med lite tråkig. Myskläder och tofs-i-håretkvällar kan visserligen vara skönt, men hela helgen?  Delar av den var toppen, som loppisroadtripp och familjemiddag, men stora delar var som sagt ganska.. Tråkig.

Därför har jag nu tagit mitt ansvar och bokat in, inte en, utan två (!) dejter kommande veckor. Ska det va, så ska det va.  Dessutom blir det femtioårsfest, två studentmottagningar på samma dag, diverse rep, samt en releasefest.
Just releasefesten känns tveeggad. Den ska bli väldigt rolig, samtidigt som det är asjobbigt och sorgligt. Och jag saknar. Men, musiken lever vidare och det är fint.

4 kommentarer:

Iamtheloveliest sa...

Kul med dejt! Lycka till!!

Antoinette sa...

Tack!
Det värsta (sorgliga?) är att jag inte har förhoppningar längre.. :/

Singelbloggaren sa...

Jaaa!!! Vill vi ha en förändring så måste vi nog tvinga oss igenom de där attans dejterna!! Så kör på bara! Jag ska hålla tummarna!

Antoinette sa...

Tack!!! :)