onsdag 25 juni 2014

skillnad på äpplen och päron

Låt mig bara påpeka att det är en sak att säga nej, en helt annan att boka om.
Jag har en så sjukt stressig vecka. Egentligen ska jag inte gnälla, för from kl 16.15 på fredag har jag semester i fem (5!) veckor, men vägen dit.. Jag kan bara säga att jag hoppas att jag blir klar med allt, annars får jag fråga chefen om jag kan få jobba lite på måndag också. Hoppas inte jag behöver det, måste bara få koll på vad som faktiskt kan fixas efter ledigheten och vad som måste vara klart nu.

Hursomhelst skulle jag ju träffat han den där trevlige-som-tyvärr-inte-får-det-att-pirra imorgon, men jag orkar fan inte. Jobbar sent imorrn och ska sen upp tidigt som sjutton på fredag och försöka vara lite skärpt sista dagen på jobbet. Men, observera, jag sa inte nej! Vi ska ses nästa vecka. Egentligen kanske det är dumt, för det pirrar verkligen inte alls, samtidigt var han kul att hänga med och kanske man kan få en ny vän?

6 kommentarer:

Singelbloggaren sa...

Åh, jag förstår dig så väl!! Dejting är fasen ett heltidsjobb och ibland går det inte att dubbeljobba. Nej, vila upp dig i stället, så kanske du är öppen för nya intryck nästa gång ni ses.

Antoinette sa...

Ibland får man helt enkelt inse sina begränsningar. :) Men snart, då är det semester och då ska här dejtas!

Kattis sa...

5 veckor?! Gu' vad härligt!! Avis!

Tina sa...

Yay! :-)

Antoinette sa...

Nu. SEMESTER!

Kattis sa...

Woop woop!