måndag 30 juni 2014

it has begun..

Semestern har börjat och idag gjorde jag de sista grejerna för jobbet, så nu är det på riktigt.
Jag är trött, så vansinnigt trött. I helgen har jag verkligen inte gjort nånting, knappt pratat med nån, fast jag antar att det behövdes. Idag har jag i alla fall pratat med andra människor. Jag var tvungen att byta ut min mobil, eftersom wi-fi't bestämt sig för att inte funka, och då råkade jag visst komma hem med en iPad air också. Så det kan bli. Jo, så har jag yogat också. Så sjukt stel jag blir när jag springer, jag måste verkligen komma iväg på yoga minst två gånger i veckan. Mina små muskler är så stela och korta som de är. Men jag är fortfarande trött. Antar att det är hela vintern och våren som kommer ifatt, jag ska sova som bara den nu första veckan. Sova och träna. Och dejta..

För dejter då. Hm. Eftersom jag inte ska säga nej, har jag väl typ bokat in en dejt varje dag denna vecka. Eller i alla fall tisdag, onsdag, torsdag. Jag bytte bild på dejtingsidan. Mycket intressant. Ingen jättespeciell bild, rakt framifrån, bara ansikte, men hoppsan vad trafiken satte igång!

6 kommentarer:

Iamtheloveliest sa...

Kul med dejt! Håller tummarna på en mysig sak! :)

Singelbloggaren sa...

Jaaa!! Vila! Och dejta! Jag tycker det låter som om det här kan bli en mycket spännande semester. ;)

Antoinette sa...

Men alltså, jag är så trött! Sov till halvelva idag!
Tänkte att jag måste ladda för ikväll.. ;)

Maria sa...

Go girl!

Pettiwoman sa...

Låter som en perfekt vecka ju :)
Lycka till med dejterna.

Kram

Antoinette sa...

ja, nu går vi all in!