fredag 27 juni 2014

ÄNTLIGEN

Fem veckor av vad jag vill.
Sova. Kolla film. Bada. Sola. Resa bort. Läsa. Dejta. Dricka vin. Springa. Yoga. Äta sunt. Dricka öl. Hänga.
Veckan har gått vansinnigt fort. Mest för att jag haft galet mycket att göra och faktiskt inte är riktigt helt klar än, utan kommer att sitta nån timme på måndag också. Men det är ok. Sen släpper jag, jag lovar. Måste ju lita på mina kompetenta kollegor.

Apropå jobb, så fick jag inte uppdraget som trainee. Min chef tror att de redan hade bestämt vilka som skulle få det och att allt med ansökan var lite av ett spel för gallerierna. Hon tyckte det var trist och sa att hon ändå siktar på att jag ska bli biträdande, på heltid, så fort som hon bara kan få till det och hitta lite hål i budgeten. Hon vill trappa ner snart också, närmar sig pension. Så det var ju en liten tröst i eländet.

Men ändå. Fem veckor. Semester!

5 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Härligt med semester!! Kram!

Iamtheloveliest sa...

Shit vad härligt!! Njut!

Antoinette sa...

Lovely!
(fast det kunde fått vara lite mer sol...)

Singelbloggaren sa...

Och tid att säga ja!! ;)

Antoinette sa...

Precis! :)