onsdag 19 mars 2014

bra

Jag var trött igår. Möte på jobbet och så dejt efter det, nästan dömt att misslyckas. Tänkte att jag äter väl middag och åker hem sen. Lite som jag tänkte förra gången. Då kom jag hem halvett på natten, sista tunnelbanan. Igår missade jag den. Idag var jag ännu tröttare.

Han är inte skitsnygg, men han har ett trevligt utseende. Och han är lätt att prata med. Vi skrattar. Och han kysser bra.
Nu är han i en helt annan del av landet och kommer hem efter helgen. Vi messar och han svarar snabbt. Snabbare är jag.
Just nu känns det här bra. Jag vilar i det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men guuu vad kul!!!!! Hoppas det blir en superb fortsättning som följer. Hihihi

/Iamtheloveliest

Antoinette sa...

Det är kul. :) Försöker vara i nuet och inte överdriva åt varken det ena eller andra hållet.. :)

Kattis sa...

Bra där, fortsätt så :)

Christel sa...

Låter fint! :)