lördag 31 augusti 2013

sista lördagen i augusti är nästan över

Vaknar trött, trots drygt åtta timmars sömn. Jag kör slut på mig under veckorna, är jag rädd. Tiden går så märkligt snabbt på morgnar och kvällar och klockan har nästan alltid passerat midnatt när jag släcker lampan.
Skippar yogan till förmån för lång frukost framför tv:n. Istället blev det långpromenad och häng med MZ. Vi har förfasats på Heron City och trängts med barnfamiljer på IKEA. men, allt är trevligt när man gör det med rätt personer.

Annars är det lite snorigt. En bra anledning att stanna hemma och softa denna lördag, förutom att tidigare nämnda aktiviteter tröttat ut mig totalt. Har badat, tvättat och messat lite. Han är i stugan igen, med barnen. Igår hade han skickat en låt igen, på Spotify. Ingen speciell låt egentligen, men det gjorde mig jätteglad ändå. Han har inte skickat nån låt sen innan semestern, så..
Upp och ner, som sagt.

Just nu önskar jag mig ändå mest att få vakna pigg imorgon. Det vore skönt.

Inga kommentarer: