lördag 10 augusti 2013

dagen efter aw

Det klassiska misstaget.
Gå på after work redan klockan fyra, hinka i sig mängder av öl och sen glömma/strunta i att äta.
En himla trevlig after work var det i alla fall, med en kollega jag inte träffar så ofta eftersom vi jobbar på olika enheter. Vid åtta anslöt hennes kille, som jag hittills bara sett på instagram, så det var kul att få träffa honom på riktigt.

Åkte hem vid elva, tror jag. Hade inte så bra koll där, men jag lyckades i alla fall laga mat och prata massa fyllesnack med M innan jag slocknade.
Lite messande blev det ju också. Och när jag vaknade imorse hade jag två meddelanden som väntade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul med någon som messar... :)

Antoinette sa...

det är det verkligen! känns ju ändå bra att vi hållit kontakten på det sättet när vi nu inte kunnat ses..