torsdag 8 augusti 2013

men jag kunde inte låta bli!

Jag blev lite förälskad idag.
Som om jag behöver en till klänning, liksom. Men den är så fin!
Sitter som en smäck på mig gör den.

Och sen, på tåget hem.. Sms och nu vet jag när vi ses nästa gång. Nästa fredag. Resten av helgen är ju körd, körhelg från lördag morgon till söndag eftermiddag. Vi ska ut och springa, är det sagt. Intressanta dejter vi har. Första, rätt normal. Öl, middag och dans. Andra, taxi mitt i natten. Tredje, packa flyttkartonger. Och så nu, ut och springa. Fast egentligen är det väl mest för att få vara nyduschade tillsammans efteråt.
Jag var ute idag, i regnet, och kunde inte låta bli att skicka en bild efteråt, genomblöt och svettig. Reaktionen var... Trevlig.
Fan, en vecka är lång tid

5 kommentarer:

Pari sa...

Låter svettigt och mysigt :)

Antoinette sa...

ja, jag tror det kan funka, iaf med tanke på reaktionen på bilden.. ;)

Anonym sa...

Vad roligt!! :) En vecka går fort!

Kattis sa...

Kul med annorlunda dejter :) Och fin klänning!

Antoinette sa...

ja det är lite kul att det inte bara blir det "vanliga" :)

Längtar..