lördag 24 augusti 2013

vad jag gjorde igår

Så jag var på dejt igår. Eller dejt, jag var hemma hos honom och hjälpte honom att tvätta. Det verkar vara så våra dejter ser ut. Flyttpack, löpning, tvätt. Scener ur vardagslivet, liksom.
I alla fall. Jag gillar det. Nästan bättre än om det skulle vara uppklätt med finmiddag och tända ljus. Fast tända ljus hade vi, i och för sig.
Jag tyckte ju det kändes lite avslaget under veckan och när vi messade i torsdags fick jag veta att han skulle åka från stan på lördag, som idag, och var tvungen att tvätta och städa eftersom han nyss flyttat in och släktingar skulle låna lägenheten över helgen. Jaha, tänkte jag, då lär vi ju inte ses. Men sen kom frågan. Men du kanske är bra på att tvätta? Så jag åkte dit igår, han tvättade och röjde med lite hjälp av mig, vi lagade middag, drack vin, hånglade och avslutade kvällen med jazz på stenkaka, whisky och mer hångel.
Jag gillar honom. Jag skulle kunna, ni vet, K-ordet.. Men jag släpper inte på det. Inte förrän, eller om, jag får veta mer. Det jag vet är att vi sovit närmare och närmare för varje gång vi setts. I natt sammanslingrade nästan hela natten. Igår, när vi röjde, sa han att han hellre skulle använda tiden på nåt annat sätt och när jag frågade hur sa han att älska med dig ordentligt på sängen därinne. Vilket han gjorde sen. Och.. Jag menar, vi har redan gjort massor. Jag har inga hämningar med honom. Sexet har varit ganska.. Intensivt. Spännande och lekfullt. Bra! Men inatt var det liksom titta-varann-i-ögonen-under-tiden-sex.

Men jag vet fortfarande inte när vi ska ses nästa gång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter som det ändå går rätt så bra ;) kram o så hoppas vi på att det inte dröjer så långt tills nästa gång ni ses!

Antoinette sa...

Hoppas jag med! Nästa helg har han ju barnen.. Men jag fick sms nu. :)
Kram!

Anonym sa...

Skit i när ni ska ses nästa gång, ni gillar varandra! Och kom ihåg att han är i en annan liga än du som är skitsnygg, smart och bäst!

KRAM MZ

Antoinette sa...

TACK fina, jag behövde det där just nu!! Trött, eländig och inget sms hittills idag. Bekräftelsedemonerna dansar jenka och sjunger dumma sånger, men jag jobbar stenhårt på att inte lyssna utan vara i känslan jag hade när vi sågs... KRAM!!!