torsdag 26 augusti 2010

Vad ska man välja?

Jag försökte ringa psyk igen. Nu funkar i alla fall deras telefon på egenanmälan. Tyvärr har de bara telefontid mellan 11 och 12.
Att det ska vara så besvärligt att boka tid just på psyk? Som att inte de/vi som behöver boka tid där har nog med problem?
Bara att hoppas på att jag får boka en tid överhuvudtaget.

Annars verkar jag ha gjort helt rätt som stannade hemma idag. Förkylningen är mucho bättro. Just nu sitter jag och funderar över vilken mobiltelefon jag ska välja. Det är dags att byta ut den gamla. Väljer mellan HTC Desire och Ericsson Mini Pro just nu. Ericsson är 50 kr billigare i månaden, men HTC'n är liite coolare...
Nån som har erfarenhet och tips?

5 kommentarer:

Anna sa...

Du kanske får brainstorma lite med Katie hon är ju också i bytartagen?

Antoinette sa...

ja, det kanske jag ska göra! :)

Kattis sa...

HTC desire är jag också inne på. "Bästa sen skivat bröd" enligt en kollega. :) Fast jag velar ändå. Mellan den och Samsung Wave (och möjligen iPhone 4). Svårt när det finns så mycket att välja på!

Kattis sa...

värdelöst förövrigt med ställen som bara har en timmes telefontid.. :/

Antoinette sa...

Wave såg ok ut, men Desire får ju överlägsna recensioner... Blir nog en Desire. Iphone, visst, men det är så sjukt mycket dyrare..