tisdag 3 augusti 2010

Jag vet inte

Jag tappar sugen. Har ingen ork, ingen lust, inga idéer.
Det roligaste jag vet är just nu inte roligt. Eller, det är det, men så mycket måsten hela tiden. Jag vill ha balans, men jag ser inte hur.
Det är en tung kväll ikväll. Och jag vet att det beror delvis på det där som det alltid beror på en gång i månaden, men jag vet inte. Jag är ledsen. Känner för att gråta. Det var längesen, känner jag när tårarna nästan trillar över kanten. Längesen de kom.
Och jag tror jag behöver det. Men jag orkar inte gråta.

8 kommentarer:

Heart vs mind sa...

Ibland behöver man lätta på trycket och tömma ur sig lite. Gråt en skvätt så ska du se att det känns lite lättare sen.

Stor kram!

Tears and Pearls sa...

i know the feeling...

Antoinette sa...

Jo. Men.. jag vet inte. Det är som att det blir tomt på nåt sätt. Jag är för trött för att gråta.

Amy Glaad sa...

Älskade underbaraste vän. Jag finns här!

Anonym sa...

Ibland blir bägaren bara full i kombination med pms blir den det snabbare. Den där tomhetskänslan är den värsta..

Kram

Pettiwoman sa...

Vet precis hur du känner och just inför mens kan det bli en övermäktigt och att kunna gråta är en ventil som lättar på trycket.

Hoppas du känner dig lite lättare i sinnet snart!

Kram

Anna sa...

Usch vad tråkigt det är att känna så där. Jag blir så frustrerad för i mitt fall så känner jag på en gång hur mitt humör sjunker när jag nu har börjat jobba igen. Vi var nog inne på något när vi snackade om att man ska ha semester alltid tror jag!
Kram

Anonym sa...

Tror vi alla känner igen den där känslan... hur jobbigt det känns... Men det går över.. tids nog... Kram*