tisdag 10 augusti 2010

Misslyckat frosseri

Ibland undrar jag.
Jag kan ju inte ens frossa ordentligt!

Kände mig trött och ynklig idag och bestämde mig för att bryta mitt löfte en enda gång. Glass var jag sugen på och glass skulle jag ha. Särskilt som Ica hade min favorit; Trippelchoklad.

Jag lyckades väl äta en tredjedel. Sen var jag proppmätt och fick jätteont i magen. Efter en liten stund kom all glassen upp igen.

Det är väl bra i och för sig. Min kropp vill inte ha massa socker och skit längre. Får fortsätta frossa popcorn och melon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var glad för det, sen den glassen den är ganska mastig man äter inte mycket av den...men oj så god den är för en inbiten chokladälskare. Grattis till att ha blivit av med sockersug. Det är en bedrift min sköna ;)

Antoinette sa...

Glad vet jag inte, men på ett sätt var det ju bra.. :)Och suget är faktiskt ganska borta nu. Andra veckan var värst, men nu tänker jag inte så mycket på det.