fredag 27 augusti 2010

terapi

Lite shopping botar det mesta, i alla fall för stunden. Särskilt om man gör fynd och det gjorde jag idag.
Var inne på Kappahl och kollade egentligen efter svarta leggings. Kunde inte låta bli reastället och vad hittar jag där om inte en jeansjacka. Nedsatt från 599 till 100 kronor!!! Den är typ i MC-modell, precis en sån jag letat efter! Kanske lite för stor, men då ryms det ju en tröja under.

Sen blev det en bok, leggings, två diadem, en röd väska och en ny telefon av bara farten... En liten knubbis blev det. Mobilen, alltså. XperiaX10 mini pro. Röd.

2 kommentarer:

Aurora sa...

Jag var i desperat behov av en ny kavaj (okej, kanske inte egentligen, men jag ville ha en) och sprang runt HELA dagen på jakt. Fanns inte någonstans men så PLÖTSLIGT på det typ hundrade H&M:et... TADAA!

Så ja, shopping gör en definitivt glad ;)

Antoinette sa...

Ja, det är härligt när man hittar det man vill ha! :)