söndag 20 december 2009

Trevlig överraskning!

Kom precis hem.
Pappa ligger och snarkar på min soffa, han blev lite trött den gamle mannen. Jag vill ju inte att han ska köra i diket på väg hem, bättre att han kraschar här en stund.
Innanför dörren låg ett julkort och väntade. Ett livs levande julkort, hemgjort om jag inte tar fel. Så fint! Jag blev jätteglad. Tack söta Kira!

Hemma igen alltså. Skönt, fast jag kommer att sakna det svarta djuret. Han jamade så besviket när jag packade väskan.
Det har varit jätteskönt att hänga hos pappsen. Veta att det finns nån där hela tiden, kunna fråga om det känns konstigt i såret.. Men det är skönt att vara hemma också.

4 kommentarer:

Maria sa...

Fint att ha någon sådan! Jag har ingen aning om hur det känns faktiskt.

Antoinette sa...

Oerhört skönt, försöker påminna mig om det lite då och då. Att jag är lyckligt lottad, alltså.

Sen har väl även han sina dåliga sidor, men det har ju alla. Utom möjligen jag. Jag är nog perfekt. :D

Maria sa...

Ja, såklart! Jag med!

Antoinette sa...

Japp! :D