måndag 28 december 2009

2009 - det sjuka året

Året var 2009.

Det var ett sjukt jävla år. Verkligen.
Det känns som om jag varit sjuk hela året och det har jag ju i princip varit. Ont i magen, förkyld, trött, ont i magen, influensa, ont i magen...
Jag har suttit hemma, tröstätit och blivit tjock. I och med det har jag inte velat gå ut, inte velat dejta. Vad är det för idé när man känner sig tjock, ful och tråkig. Och trött. Alltså har jag inte bara varit sjuk, jag har varit osocial också. Kul tjej, liksom.

Men nu är det slut på det. Jag känner mig så mycket bättre nu efter operationen. Säkert mycket psykiskt, även om det nog kan påverka att ha nåt som ligger och ruttnar i kroppen.
Nu vill jag träna! Äta bra! Gå ut, ha roligt, lyssna på musik. Träffa folk. Träffa killar. Hångla!!!
Jag vill verkligen hångla.

Mitt nyårslöfte, för jodå, jag kör på dem fortfarande, är att ha mer kul.
Jag vill bli social igen.
Och jag inser att det inte kommer av sig själv. Visst, viljan finns där, men har man suttit hemma ett år blir man väääldigt bekväm. Så nu får jag ta mig i kragen och ställa mig till förfogande.

Liket lever! Wohoo!

Inga kommentarer: