fredag 25 december 2009

snabbloggning i juletid!

Snabbloggar lite i hemlighet, medans mamma är i duschen och de andra tittar på tv...

Julafton var en hit! God mat, trevliga människor, vilda barn och horder med julklappar. Nu är det svinkallt ute, minus 20, så man kan stanna inne med gott samvete och mysa i pyjamas.

Har massa uppslag till inlägg, men de är såklart som bortblåsta nu när jag sitter vid datorn. Jo en sak funderarde jag just över. Människor, oftast tjejer, som har bild på sig och sin partner som presbild, tex på Facebook. Vad är grejen? Slutade de vara en individ när de blev ihop? Usch, det där är jag livrädd för. Eller så är jag bara avundsjuk, vem vet.

Hoppas ni har en härlig jul alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att du haft en bra jul! Och härligt med vädret - i Gbg är det plusgrader och hällregn...fy!

Jag har oxå funderat på de där parbilderna. Det roliga är att killen har oftast bild på sig själv, men klickar man inte på tjejen har hon aaalltid en parbild på dem båda, haha. Slår aldrig fel.

Funderar på att ta en tupplur nu, det e ändå så dåligt väder så en pw är inte on top of my list.

Antoinette sa...

Visst är det märkligt? Skjut mig, om jag nåååånsin har en parbild som presbild nånstans! :)