lördag 12 december 2009

Återupptäckt shoppingglädje!

Inatt sov jag drygt 12 timmar, nästan utan avbrott.
Helt galet. Hoppas förkylningen ger sig nu.

Vaknade 12.30 och var seg. Sådär som man blir när man sovit så länge. Fick sms av en kompis som undrade om jag ville dra till de gamla hoodsen och ta en fika. Det ville jag.
Sen promenixade jag över till Liljeholmstorget och shoppade lite. Japp, ni läste rätt!
Jag beslutade mig för att ta lite av farmorpengarna och unna mig. Eller unna mig, jag köpte trosor och strumpor, som jag var i skriande behov av. Men, jag shoppade även två gråa koftor på HM. Koftor är något jag känt att jag har brist på i dessa vintertider. En mössa åkte med också.

Jag längtar tills jag får bättre ekonomi, så jag kan shoppa mer!!! Hade glömt hur kul det var.

6 kommentarer:

Anna sa...

Haha, ja det är alldeles för roligt ibland!

Antoinette sa...

Oh ja!

Maria sa...

Ja herregud, tänk när de byggt klart här, det är illa nog att jobba i city.... butiker överallt!

Antoinette sa...

Så var det när jag började i Skärholmen...
Nä, Älvsjö blir bra, inga butiker så långt ögat når! :)

Maria sa...

aha! Åh jag vill höra om ditt nya jobb! kanske vi kan sammanstråla i julhelgerna någon dag?

Antoinette sa...

Ja!
Jag är borta över själva julen, men kommer hem den 27:e och är ledig till efter nyår!