söndag 20 december 2009

At last - me

Nämn något som gjorde dig glad igår: att större delen av familjen var samlad
Vad gjorde du kl 08 imorse
: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Promenerade i snölandskapet!
Det sista du sa högt: "Japp"
Det senaste någon sa till dig: "Tar du med den in" (pappa om sin kamera)
Vad har du druckit idag: Te, kaffe, ProViva
Vad var det senaste du åt: En chokladbit från gårdagens chokladkartong
Vad var det senaste du köpte: det senaste jag betalade var mitt besök på akuten i tisdags.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Skymning och det har just börjat snöa igen
Godaste glassmaken: allt med choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag gjorde det, men nu vet jag inte längre...
Sover du tungt:
Nej, jättelätt.
Drömmer du mardrömmar: Inte skräckvarianter, men jobbiga drömmar om jag är stressad
Trivs du med ditt jobb: Jag hoppas att jag ska trivas bra på mitt nya jobb!
Favoritklädsel: byxor, top och nån snygg kofta
Favoritlåt just nu: har ingen som jag kommer på
Vad ser du om du tittar till höger: En sovande svart katt på en säng
Vad gör dig glad just nu: Att mitt sår inte gör lika ont och att jag inte mår lika illa som jag har gjort de senaste dagarna!
Vad ska du göra härnäst: Åka hem
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad, lite trött
Favoritgodis: Choklad. Alltid choklad.
Kläder just nu:Mjukisar och tröja
Sommarplaner: Jobba förmodligen, eftersom jag ska utomlands två veckor i oktober
Hur många kuddar sover du med: Tre
Spelar du något instrument: Nej, tyvärr.
Morgon eller nattmänniska: Inte morgonmänniska i alla fall!
Vad är viktigast för dig: Att vara trygg. Tror jag. Tråkigt kanske, men nödvändigt med en trygg bas för att våga testa nytt..
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Ingen har klagat
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Spindel och kackerlacka
Längtar du mest efter just nu: Att såret ska läka bra och att jag ska vara FRISK hela 2010!

Inga kommentarer: