lördag 6 juni 2015

Skönt

Vad skönt det är ändå, när mensen kommer och man förstår var obalansen kom ifrån. Att det var naturligt och inte självkänslan som håller på att försvinna.
Den var tre dagar tidig denna gång, anledningen till att jag inte fattade genast. Men skönt, som sagt, trots magkramper och trötthet.

Skönt var det också att dra på soulafterwork och dansa så svetten lackade. Vi var inte där så länge, men tillräckligt länge för att svettdropparna skulle börja rinna.

Nu ska det bli skönt att krypa ner mellan lakanen och att inte ställa klockan imorgon. Vansinnigt skönt.

4 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Att det ska vara sådär exakt varje månad! Fattar nada, för att sen ba, ja just det ja! ;)
Förresten, är det Nike-loppet du ska springa om ett par veckor? Pratade med en som jobbar på gymmet i dag och vi pratade om våra semestrar,(fast tjänst) hon ska jobba på det eventet, med Nike :)

Antoinette sa...

Japp, det är det! Jag börjar få lite panik, med förkylningskänslor och elände.. Men det är väl bara att köra!

Stina sa...

Jag har trots min "ringa" ålder redan börjat slippa det, har väl den känslan ca 1-2 ggr per år. Men istället har jag vallningar och svettningar men ändå inte så mycket som jag trodde..... tja lite känslosvallningar också.

Antoinette sa...

Ha, jag har det med! Fast det är nog mest medicinen.. ;)