lördag 27 juni 2015

kontrollfreak utan koll

Förstår ni hur jobbigt det är att inte veta nånting och inte ha koll? I alla fall när man är ett kontrollfreak och "duktig flicka" som jag? Jag är helt slut efter första veckan. Hungrig har jag varit också, hungrigare än vanligt. Kan iofs ha att göra med att jag slutat med de flesta kolhydraterna, eller de med gluten i mest. Roligt är det ändå och det känns bra. Både med jobb och mat.

Så blev det äntligen helg. Nu har jag fått sova ut, slappa runt och det är snart dags att ge sig in till stan för att springa en mil. Bara sådär.
Äh.
Jag ser det som ett träningspass. Jag har inte tränat inför det här och eftersom jag känt mig risig i veckan, så har det inte blivit nåt alls innan. Så, det får gå som det går. Jag kommer väl runt, hoppas jag. Utan skador.

På med springskorna..

Inga kommentarer: