torsdag 4 december 2014

En vecka sen

En vecka sen? Vad hände?

Svaret är; Typ ingenting. Jag har gått här och skrotat. Yogat lite, läst lite radioteatermanus, sjungit, kollat massa skräptv, sovit och bara haft det alldeles lugnt. Vilket förmodligen är precis vad jag behöver. Idag har jag faktiskt jobbat, men jag mjukstartar med två utvecklingsdagar.

Jo, jag var ju på intervju! Alltså, det är alltid så svårt att tolka hur det gick. Vi pratade i ca 1,5 timme. Jag tror de tyckte jag var trevlig. Sen är jag ju newbie på verksamheten, även om jag har mycket annan (liknande) erfarenhet och många idéer. Så frågan är väl om de vill ha nån som har koll eller om de vill ha nån som ser med nya, fräscha ögon.
De kände också min bror, för övrigt. Jag skulle så galet gärna vilja prata med honom nu. Fråga om det är en ok arbetsplats, få råd om själva jobbet.. Skit.

Annars har jag sprungit idag, heja mig. Jag har sjukt svårt att komma ut nu. Planen är tre gånger i veckan, just nu får jag vara glad om jag kommer ut en gång. Fast veckan är inte slut än.

Jag håller på att formulera några mål inför resterande tid under mitt fyrtionde år. Ännu delar jag inte med mig, kanske lite senare när de är färdigformulerade.

En sak till. Jag köpte festivalpasset till festivalen i London i januari idag! Ett steg närmare!

Inga kommentarer: