tisdag 16 december 2014

biverkningar, jobb och förkylning

Idag läste jag biverkningarna på min medicin. Jag har inte velat göra det tidigare, för att inte känna efter för mycket, men nu när de värsta insättningssymptomen är borta är det lugnare. Det är jättespännande biverkningar. Några känner jag till redan, tillexempel gäspningarna och muntorrheten. Nattliga svettningar hade jag förra omgången, men har hittills sluppit den denna gång. Tack för det.
Men vad sägs om dimsyn, onormala drömmar (vad är normalt???) och den bästa; onormal orgasm hos kvinnor. Hur vet man att den är onormal? Är den extra stark? Hur kan den vara annorlunda, liksom?
Jaja. Strunt samma, den funkar. Jag börjar känna igen mig själv och det känns bra.

Den här veckan borde jag få höra nåt från jobbet jag sökt. Jag har inte hört nåt sen de ville ha referenser i början på förra veckan. Det känns väl lite sådär. Just nu gör vi lite förändringar på jobbet iofs, så jag kanske överlever våren även om jag blir kvar.

Annars sitter jag med en retig hals och nysig näsa. Inte så konstigt, med tanke på att halva kören var förkyld i lördags. Ska hålla ut fyra dagar till bara...

4 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Krya på´re! Och du, om onormal orgasm är extra stark, så kan la du skicka ner ett gäng tabletter i ett kuvert är du snäll ;)
Kram!

Antoinette sa...

Tack bejb! Haha, ja lovar att rapportera om detta vid tillfälle.. ;)
Kram!

M sa...

För mig försvann förmågan för orgasm helt med den typen av tabletter, kanske det som menas - dvs att förmågan blir nedsatt?

Antoinette sa...

Fast en sån biverkning finns också, sänkt libido och utebliven orgasm, den är "vanlig". Den onormala orgasmen kommer först på "mindre vanliga biverkningar". Mycket intressant... :D