måndag 15 december 2014

Är huvudet dumt får plånboken lida

Men så jäkla dum. Eller för snabb, kanske. Bokade flyg till London i januari. Blev lite stressad för att returpriset gått upp lite och lyckades boka morgonflyget dit istället för kvällsflyget. Bokade om och fick betala en ombokningsavgift på ungefär dubbla enkelresepriset. Det hade alltså blivit billigare att bara köpa en enkelresa till. Nu kostar ju ändå biljetterna, med klantskalletillägg, under tusenlappen tur&retur, men jag blir så trött..
Jaja. Jag överlever.
Det är väl utmattningen från i lördags som hänger kvar. En fullmatad, fullsatt, fulländad konsertdag. Vi sjöng faktiskt gudomligt bra och publiken på sista föreställningen stod upp i bänkarna och jublade. Magiskt.

Nu har jag ont i halsen. Fem arbetsdagar kvar, sen.. Är det jul Och sen jobbar jag i mellandagarna, men efter nyår är jag ledig. Och sen är det snart Englandsdags...

Inga kommentarer: