torsdag 4 april 2013

vardag

Ont i hela kroppen. Nog för att min kiropraktor sa att jag skulle känna av justeringarna, men jag trodde han menade i nacken? Eller så håller jag på att bli sjuk, fast just det är inte en option. Vansinnigt trött är jag också. Somnade nästan i soffan förut och det händer nästan aldrig.
Det får bli en lugn helg, helt enkelt.
Annars lyckades jag med konststycket att träffa två olika bekanta som jag inte sett på länge, inom loppet av fem minuter, på väg hem från jobbet.
Sen kom jag hem, lagade mat, blev trött, tog ett bad... Roligare än så blir det inte idag, är jag rädd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en vanlig dag hos mig minus att träffa gamla bekanta :P

Antoinette sa...

what, du som hånglat och allt idag!!! ;)

Pari sa...

Hångel i helgen? ;) Pöss

Antoinette sa...

Hm, jo, kan väl kanske bli så.. ;)