onsdag 24 april 2013

livstecken

Jag är här.
Jag läser. Jag funderar rätt mycket också, men inget kommer ut just nu.

Idag var det genrep. En och en halv vecka kvar. Vi är så klara som vi kan bli, tror jag. Det vi har nu är det vi kan ge och det är bara att hoppas på att det räcker ända fram.

Jag försöker sova och äta bra. Ta hand om mig. Sovandet går sådär. Maten går bra, utom idag då jag föll till föga för några överblivna kärleksmums. På't igen imorrn, bara.

Dejtandet har jag bestämt mig för att pausa just nu. Jag hinner ju knappt träffa M, hur ska jag då orka med att träffa nya? Dessutom får jag ju det fysiska jag behöver av hånglet, nån gång i veckan sådär. Han avslutar alltid sina mess med puss, förresten.

Förresten.. Nån som har nån fråga? Vad som helst, ni får fria händer?

2 kommentarer:

Kattis sa...

Hur mår du idag? (hoppas bättre!) Hur gick det med klassåterträffen? (ska du gå?)Är det semesterresa till Spanien? (har glömt om du skrivit det förut och var någonstans i Spanien?) När får man höra dig sjunga? När blir nästa bloggträff? Vart skulle du resa om du fick välja helt fritt? :)

Antoinette sa...

Åh, nån som undrar nåt! ;) Finally!
Lovar att svara i kommande inlägg.. :)
Kramkram