tisdag 2 april 2013

bra start

Jag gick inte till jobbet, men jag gick hem! Visserligen tillsammans med M, som skulle stanna i affärer hela tiden, vilket gjorde att en promenad som tar ca 45 minuter tog 1,5 timme, men ändå!
Sen har jag dessutom varit på 1,5 timmes ashtangayoga. Jo, och så har jag fastat idag. Det är så många som pratar om det där med tvådagars-fasta, så jag ska testa. Alltså fasta två dagar per vecka. I övrigt ska jag äta sunt, men inte hysteriskt. Fett och kolhydratssnålt och mycket grönsaker, kanske lite lyxigare på helgen. Lite Viktväktartänk. Jag är inte toknoga med fastandet heller. Kör på naturdiet, som tydligen har mindre socker i sig än andra pulver, och vatten. Kaffe och te med mjölk slinker ner, imorrn tänker jag ta en tomatsoppa på väg till repet. Däremot skippar jag juicer och sånt.
Löpningen måste vänta tills det är plusgrader, jag vill inte riskera vare sig svullna stämband eller vrickningar på grund av halka.

5-7 veckor ska jag väl fan klara!

Inga kommentarer: