söndag 28 april 2013

svar på tal

Eftersom det faktiskt till slut var någon som undrade något, så ska jag så klart svara på frågorna.
Here we go, Katie.

*Hur mår du idag?
- Jo tack bra! Magåkomman gick över rätt snabbt.
*Hur gick det med klassåterträffen? (ska du gå?)
- Åh, jag slapp ta beslutet! Träffen blir när vi har kickoff med kören, så nope, ingen klassåterträff. Känns rätt skönt att slippa bestämma mig.
*Är det semesterresa till Spanien? (har glömt om du skrivit det förut och var någonstans i Spanien?)
- Japp, semester it is. Nu ska bara vädret skärpa till sig, just nu är det 14 grader och regn nere på Costa Blanca...
*När får man höra dig sjunga?
- Hm. Man får hålla utkik på FB, om man känner mig där.. Närmast jag uppträder offentligt är ju till helgen, men det är en bit att ta sig..
*När blir nästa bloggträff?
- Snart, hoppas jag? Vore roligt!
*Vart skulle du resa om du fick välja helt fritt?
- Oj, helt fritt? Japan kanske. Det känns inte som ett land jag skulle besöka bara sådär, jag har ingen koppling dit alls, men det fascinerar mig.

Sådär. Det var ju rätt kul!

Inga kommentarer: