onsdag 17 april 2013

Inget nytt under solen

Fortfarande går allt sin gilla gång.
Jobba, repa, sova.. Inget drama så långt ögat kan nå.
Jag har slagit vad om att jag kan gå ner 4 kilo tills den 3 maj. Kan Biggest Loser så kan väl jag! Det innebär att jag måste börja motionera, inte bara tänka på maten. På med löparskorna, bara.

Fortfarande vet jag inte riktigt vad som händer med jobbet. Idag fick jag nåt slags halvt löfte om att kunna jobba kvar halvtid med det jag gör och halvtid med det jag gjorde förut. Inte vad jag vill, men bättre än att bara jobba med det jag gjorde förut.

Så... Ni får stå för skandalerna här ett tag. Jag återkommer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jäkla fucking boring att jobba halvtid!!!!! Inga dineros har man... GAAAH!!


Men det kommer ju något positivt ur det här?! Eller hur?! eeh..