lördag 27 april 2013

Inte en?

Antingen vet ni redan precis allt ni vill veta om mig, eller också är jag helt ointressant...
Inte en enda fråga?
Jaja.
Får väl försöka resa mig efter den smällen.

Ikväll hade jag egentligen tänkt gå ut, men jag fick nåt magkör igårkväll, så jag har varit helt sänkt idag. Ni vet sådär så man egentligen inte mår så dåligt, men det bubblar misstänkt i magen hela tiden så man vet, att går man för långt från en toalett så är det kört.
Istället har jag suttit hemma och slötittat på Let's Dance och druckit Lokas nya med citronpajssmak. Jag är inte helt övertygad, ska jag väl säga.

Förhoppningsvis kommer sig inte magköret av hamburgaren som jag åt igår. Jag vet, funkar riktigt dåligt med proteindiet, men det gick inte att låta bli. Vi promenerade hem från jobbet, M och jag som vi gör ibland. Bägge två vill vi komma lite mer i form till Spanien, men bägge två gillar mat. Ett nytt hamburgerställe har öppnat i området, ett sånt där sjysst där de mal köttet själva. Det var soligt, folk satt och drack öl överallt, vi var hungriga, gick förbi och... ja. Det var gott. Galet mycket folk.

Tänk att det bara är knappt en månad kvar tills vi drar till Spanien. Helt galet. Hur jag nu ska ha råd, det här är en tuff månad, trots att jag fått bättre lön än på länge. Ska göra budget imorrn, måste, annars kommer det att gå åt skogen.
Men nu ska jag sova.

Inga kommentarer: