fredag 22 mars 2013

vet inte riktigt...

Jag känner att jag borde skriva nåt, men vet inte riktigt vad.

Att jag har fått hångla. Han kom faktiskt hit idag efter jobbet. Sen åkte han hem efter några timmar och det var skönt.

Att jag ska börja titta efter jobb. Det händer skumma grejer bakom kulisserna, eller kanske uppe i styrelserummen, på jobbet och jag tror inte mina timmar är prioriterade. Lite synd, nu när man börjar kunna det här, men det kanske väntar nåt bättre?

Att jag såg en video av min bror när han spelar första gången med sitt första band, för 15 år sen. Fina brorn. Att det alltid är så ofattbart.

Att jag ska födelsedagsluncha med M imorrn och jag tror att han träffat nån, alternativt gått tillbaka till sitt ex. Vilket iofs inte spelar nån roll eftersom vi bara är vänner, right?

Att jag ska på tjejfest senare på kvällen hos en gammal kollega. Det ser jag fram emot, få parta loss lite och prata massa skit. Måste köpa present bara.

Att jag är jättebubblig i magen efter att ha ätit grön ärtsoppa och sen proppat i mig torkade aprikoser som substitut för godis. Lätt att känna sig sexig när man har magen full av luft...

Okej, det där sista kanske jag inte behövde dela med mig av.

2 kommentarer:

Aurora sa...

Men grön ärtsoppa lät jättegott.. :)

Antoinette sa...

Det är jättegott! Och lättlagat!