torsdag 14 mars 2013

Distraherad

Det sägs att det bästa sättet att komma över någon är att komma under någon annan.

Nu behöver jag inte komma över någon så, men lite distraktion är definitivt av godo just nu.
Så.
Han jag dejtade efter frisören förra veckan, vi har setts några gånger till. Och vad vi har gjort.. Ja. Just det. Han är bra på det, ska sägas.
Och det är väl ungefär vad det är. Han är lätt att prata med, så det är inte det, men just nu är det ändå det fysiska som är det viktiga. Jag behöver det.
Mitt i vårt första hångel stannar han upp och säger: "Bara så du vet, jag vill att vi umgås också. Det är inte bara sex, jag vill hänga med dig." Och det är ju gulligt, men inte helt trovärdigt, då vi bara gjort en sak då vi setts.

Men som sagt. En läglig distraktion.

4 kommentarer:

Maria sa...

fan va du får ligga! #avundsjuk ;)

Antoinette sa...

Jag jobbar hårt med mitt nyårslöfte! :)

Anonym sa...

En riktigt liggare här...jag jobbar också på det där med att ligga lite mer. Men jag tror du slår mig ;)

Antoinette sa...

Måste passa på, vem vet när det sinar..? ;)