lördag 30 mars 2013

så skulle varje dag starta..

Bra sex och noter på en ny låt. Snart påsk/födelsedagslunch på tjusiga värdshuset här ute i förorten. En påskafton kan inte börja så mycket bättre faktiskt.
Resten av dagen planerar jag att göra ingenting. Sista tiden har varit smått hysterisk, även om det varit kul också. Rep, rep, rep. I torsdags, när jag egentligen planerade att landa hemma i soffan, fick jag lite kraschångest och lurade med mig M ut på försenat födelsedagsfirande. Spökvandring, fantastiskt goda hamburgare och milkshakes med sprit i. Sen avslutade vi med lite sunkpubskultur.
Igår tog jag det i och för sig ganska lugnt, men jag skulle ha folk hemma på kvällen, så det gick inte att slappna av helt.
Men idag. Total avslappning.

3 kommentarer:

Anna sa...

Var ni på Flippin Burgers? Jag har kollat in dem inför Stockholmshelgen i sommar och såg då att de hade milkshakes med sprit i! Om det var där du var, måste man boka bord isf?

Antoinette sa...

Japp, det var det! :) Kan verkligen rekommenderas. Vet inte om man kan boka bord där? Tror man får gå dit och vänta, bara. Kan ju vara bra att vara där i god tid. :)

Anna sa...

Jag ska dra med mig A dit tänkte jag, bra att veta att man inte behöver boka då.