tisdag 26 mars 2013

det där som kom och gick och så vidare

Mitt liv, liksom.
Jag hinner inte riktigt med. Repa, jobba, sova... Det är roligt, jag har valt det själv och sådär, men just nu har det varit lite mycket. Jag hinner inte med nåt annat. M har försökt få ta del av mitt ädla sällskap både igår och idag (nä, jag kan inte, ska repa..), hinner knappt prata i telefon med folk, dejta är det inte tal om. Insåg idag att jag inte hört av hånglet sen han gick ut genom dörren i fredags och att jag inte riktigt.. bryr mig.
Imorrn är det dagen D. Dagen då jag blir nästan 40. Jag är inte nojig, inte alls (jo kanske lite, 39 känns så mycket mer än 38) men det känns lite konstigt. jag är ju inte alls sådär som jag tyckte att "nästan 40-åringar" var när jag typ var 20.
Jaja, Jag ska inte fira så mycket. Jag ska.. (wait for it...) repa.

Men påsken är ganska lugn, ändå. Ska bara repa lite på påskdagen. Och käka middag efteråt. Och ha nån slags fölsedagsfest på långfredagen. Och käka påsklunch med familjen på påskafton. Och kanske hitta på nåt med M nån dag för att fira födelsedag.
Så ja. Ganska lugnt ändå. Tur man får vila upp sig lite.

Inga kommentarer: