onsdag 20 februari 2013

vänner, relationer och allt det där

Äntligen lyckades vi få till det, min vän J och jag.
Nu var det väl drygt ett halvår sen sist. Varje gång förfasas vi över hur lång tid det gått och varje gång tar det lika lång tid innan vi ses igen.
Hon hade gått ner i vikt, skaffat hund to go with villa och familjelivet och mådde allmänt bra. Jag står på samma, dejtar loss och mår ju rätt ok jag med.
När jag berättade om mitt dejtande och mina tvivel angående granne nr2 sa hon allvarligt: Du måste nog hångla med honom.
Och jag håller med. Jag måste nog testa, för ibland är det en gräns som måste gås över.

När jag träffade hansombaravillhasex minns jag att han sa att man alltid borde börja med att ligga, få det överstökat så att man kan slappna av. Nu tycker jag inte att man alltid blir avslappnad med någon bara för att man legat, men han hade lite rätt där ändå. Man behöver testa det fysiska för att få hjärnan att koppla av, för att sluta reta sig på detaljer. Om det fysiska funkar så kan man överse med en del. Funkar inte det fysiska.. Ja, då är det kört för romantiken, i alla fall för mig.

Imorrn ska jag ut på roligheter med granne nr1. Trodde nog att det bara skulle bli hemmahångel, men så hittade jag ett event som vore kul att kolla in och det tyckte han med.
Planerar lite roligheter med M också, som har lite vinterdepp. Kanske kommer vi äntligen iväg till Spanien lite senare i vår. Jag ska bara se till att ha råd. Nästa månad blir det lyxfällanbudget och så ska jag ta tag i det där med jobb. Nu måste jag!

Inga kommentarer: